Dec 12, 2012

Majlis akad nikah :)

kepang kepang kebum kebum *
bunyi apa tu ? itu bunyi kompang lah * tak macam pun ? haha lantak kau lahh

okay inilah pengantinnya ;') abg syukri termasuk sekali cameraman lol

last sunday ,  majlis akad nikah sepupu aku
bukan aku , jangan salah faham
aku belum ada tunang , belum ada boyfriend , sebab jodoh aku tersesat di korea . that's why dia tak sampai Malaysia lagi .. bukan bajet tapi aku fikir positif . haha
sebenarnya tak mati pun takde boyfriend semua ni , tak gituu xD
#kebanyakan kawan aku tak kan percaya aku takde boyfriend , haish percayalahhhh

nikah is awesome ? sebenarnya suka sahaja dengan time orang nak akad nikah
alaa yang imam baca sebelum nak sah sah semua tu , haha
rasa macam mana lah nanti kalau aku kahwin , bhahahahahaha
seriously aku nervous time tu , bila imam baca tanggungjawab isteri / suami
kadang kadang aku berdoa juga supaya dapat jodoh orang johor , you know why ?
nanti hari hari boleh pergi legoland , haha
tapi bila sekarang rezeki datang melimpah aku rasa macam aku sedang diuji
aku harap aku akan temui kebahagiaan yang aku cari cari selama ini , Amin xD

disebabkan rumah aku dekat dengan sepupu aku . alaaaa belakang rumah je pun
so senang keluar masuk , haha
aku juga nak minta maaf dengan kawan kawan aku
aku jarang reply text dyorang , fb pun kadang kadang tak reply  . sorry guys :)
al maklumlahh sangat sibuk gitu , haha
macam aku kahwin kan , aku juga harapkan begitu
tapi belum ada yang masuk meminang . haha
#sadlife

sebenarnya , aku tutup jerawat haha
remember aku bagi tahu hari tu , hahahahahah xD 
takde nya trademark macam tu , sengal lol

This ! with tiesya and alisya .. both of them call me mak long
mereka sangat pandai berkata- kata , sehinggakan telah melukakan hati aku ,. hahaha
okay lah , one more thing selamat merdeka kepada sesiapa yang dah habis exam hari ni
kita dah habis awal okay , so kita tak jeles dengan awak awak semua  xD

lots of love , kbai
Assalamualaikum :)
Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment