Nov 23, 2012

Birthday . Al-fatihah Abah :)

Aku manusia biasa yang perlukan perhatian bukan belas kasihan yang senang-senang kau nak agung agung kan tuh 
kalau hati cakap tak , cakap je lah tak nak , tak payah nak hipokrit 
#sadlife
Aku dah muak dengan cinta , nak bermadah pujangga bagai , berjiwang sana sini
Jodoh datang aku terima 0.o

It's okay disebabkan aku sembang gempak , tapi hati macam kek span maybe 

serius cepat touching 
sometime aku cakap main lepas je ,  I'm sorry . otak gila gila kan , and now lagi gila
tak percaya ? ask my friendsss 
mereka lebih tahu siapa aku 

perangai kurang mulia ,suka buat lawak tapi tak jadi semua tak gelak -.- kalau berlakon jadi pulak , then salahkan aku . itulahh inilaah . suka makan coklat tapi bukan warna coklat tapi yang vanila tuhh LOL sometimes suka tengok cite korea #running women *eleh nak cakap aku silap lettew HAHA . Aku happy sentiasa tapi kadang kadang orang tak suka tengok , menyampah boleh buang dalam tong sampah mungkin ,

aku Tiada masalah dengan semua orang
tapi tak sangka ada yang benci aku dalam diam ,maybe kurang selesa nak duduk atas sofa yang lembut kot --'
May Allah bless you too kawan :)

btw Thanks sangat untuk sesiapa yang dah wish birthday aku semalam 22112012

doa kamu semua amat dihargai , semoga Allah akan membalasnya
Maafkan salah dan silap aku <3


and one more thing , hari ni 23112012 adalah hari arwah abah aku meninggal 

so dah genap 5 tahun arwah abah pergi , sesungguhnya Allah lebih menyayangi dirinya 
so disini aku berkesempatan nak minta tolong korang 
sedekah kan Al-fatihah dekat arwah abah dan doakan agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama sama orang yang beriman :) Amin



#aku lebih selesa berblogging dari bertwitter , berfacebook . boleh cakap apa sahaja , orang tak boleh marah sebab THIS IS MY STORY . tak puas hati ? awak boleh slow talk dengan saya ,saya tak garang, so tak perlu marah sana bebel situ , apa yang awak dapat ? nothing ! 


kalau malu nak tunjukkan diri , please ask me CLICK THIS . haha 

aku tahu korang menyampah dengan aku , again I'm sorry .kbai

That's all . Assalamualaikum #prayforGaza

Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment