Oct 30, 2012

Please Forgive Me ;'(

#np - Aku suka dia 

Betul cakap dia sekarang ni dah banyak sangat lagu cinta dan filem gangster tah apa apa tuh

tak bagi impak positif langsung dekat masyarakat 
memang kita tak patut salahkan industri seni sekarang , kenapa ? pendedahan yang entah apa apa turut diperkenalkan LOL

Okay sekarang kita tak payah nak judge orang sangatkan , ehh saya *

bila nak sokong filem barat mulalah cakap , ehh barat tuh entah apa apa juga 
ye memang lahh tak seharusnya kita sokong k-pop barat bagai kan #syirik katanya 
entah kitab mana dia ikut pun tak tahu , berdosa kalau kita
 ikut budaya barat itu yang sebetulnya :) 
tapi sekurang kurang nya filem barat rasanya lebih berkualiti apa kan 

Enough ! hahaa

Intro dia kemain lagi kan , Motivasi petang je :) 
Actually see the title pun dah bajet gila kan 
siap buat muka sedih lagi , bajet kejar populariti betul minah tu kan haha
okay hari ni semua bajet , ye kau pun ! :D 

PLEASE FORGIVE ME !

cc: Semua kaum adam dan hawa :)


actually begini ceritanya 
disebabkan raya haji hari tuh tak sempat nak wish so saya nak minta maaf 
bagi pihak menteri menteri Dato' Datin Tan Sri semua nya
Masalah teknikal katanya , so tak boleh nak tunaikan semua permintaan . LOL
Jangan marahkan saya okay , Ini semua demi negara #again sewel

soooooooooooo Happy Eid Adha you alls :D haha



Perempuan ni kira nak bajet ayu je kan , haha # kisah pulak aku ! ;p
okay okay dah lah kan merepek je dari tadi 
sebenarnya exam STPM dah dekat , so nak minta restu korang lah ni
#sweet tak aku O.o 
Aku nak minta maaf banyak banyak kat korang semua yang kenal aku atau pun tak
Terutama bagi sesiapa yang lahir sama dengan aku 
mesti aku selalu buat dosa dengan korang dari kecil kan
kita main tendang tendang dalam perut , baling baling belon air bila dah keluar , Bila kau makan ais cream tak sempat kau makan aku dah ambil then kau nangis kasi tau awek kau , then awek kau baling buah kelapa kat kau , kau pengsan masuk longkang 
KAU ingat itu semua sweet ke ? LOL ;D

Apa apa pun tolonglah maafkan aku , aku nak jawab exam dengan tenang dan bahagia :D 

Thank you semuanya $.$

Next week habis sekolah , next next week dah start exam (19/11-5/12)

and next day jugak aku dah habis sekolah HAHA
time ni lah paling best bagi budak budak sekolah kan
diulangi BUDAK SEKOLAH ! haha ingat comel lettew . haha

Okay dah lah kan , nak tengok tv ni , haishh manusia ! rutin harian

study kang malam karang *______*

bai semuanya, doakan kejayaan saya okay , Hopefully can get 4 A's Amin

InsyaAllah and goodluck juga untuk semua pelajar for your final exam :) All The Best 



Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment