Oct 11, 2012

Thanks Allah ;)

Hi readers , how are you today ? 
entry kali ni bukan sebab saya bosan or what 
I just want to share something with you guys 
hopefully you and you will be a good listener :D 

okay first of all , I would like to thanks to Allah  for give me a chance to do what should I do 

Thanks a lot :) 

sekarang banyak hal yang dah berubah , banyak hal yang dah jadi 

and I , many people think that I'm like ..tutt
Don't judge a people by looks it cover right ?
Thats HUMAN --'

Bukan sekarang masanya nak salahkan aku atau salahkan kau , 

semua manusia tak sempurna 
semua orang ada kelemahan tersendiri , ada keistimewaan tersendiri 
TAPI bukan digunakan untuk menjatuhkan seseorang , Think carefully :)

Lately , banyak yang aku dengar pasal kematian ,

and now aku dapat tahu kawan aku sakit teruk dekat ICU ( HBKL)
Sorry friend , I don't have time to visit you 
Let's just pray for him , hopefully ' DIA' will get more better soon. 


setiap apa yang kita lakukan tak kira perkara buruk atau baik 

pasti ada balasannya , InsyaAllah 
aku tak pernah cakap aku baik , aku pun manusia 
aku minta maaf sangat-sangat , aku bukan kawan yang baik 
# aku tak tujukan kepada sesiapa , just untuk mengingatkan diri aku supaya tahu menghargai sesuatu dan bersyukur :) 


Alhamdulillah , praise to be Allah 

Allah telah memberi aku kesempatan dalam mengenal erti persahabatan , kehidupan dan kasih sayang :) 
Tiada apa seindah kebahagian yang Engkau berikan 




Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment