Jul 12, 2013

Ramadhan

Hi alls ,
Salam Ramadhan
Alhamdulillah dah hari ke-3 kita berpuasa hari ini .
Tapi seriously aku tak pernah sangka yang Puasa tahun ni aku puasa without my family.
yelah mereka semua dekat Penang , sedangkan aku dekat KL
Kadang-kadang tinggal dengan housemate ni okay jugak ada peneman tapi kadang-kadang tu terpaksa sahur sorang-sorang , berbuka sorang-sorang so sad . nak menangis pun ada sebab aku tak pernah terbayang akan berjauhan dengan family di bulan yang mulia ini .
Lagi sedih bila tengok orang lain pergi terawwih dengan family , aku ? sorang... tak pun dengan housemate tu.

Hopefully Ramadhan kali ni bermakna dan diredhaiNya.
Bila dah jauh dari family , baru aku belajar berdikari even sikit-sikit , sekurangnya aku try ! aku cuba jadi matang sikit ! hahahahaha

Even bulan Ramadhan pun banyak dugaannya , InsyaAllah kita mampu hadapinya . tak gitu ? hehe
It's okay di bulan yang mulia ni , sama-sama la kita doa semoga diberi hidayah dan keberkatan dariNya.

And Congratulations !!
sesiapa yang dapat tawaran U tu tahniah ! Itu semua ganjaran dari usaha korang . Take it ! and feel it !
Bila dah dapat peluang jangan lepaskan , cuba hargai ! kalau tak nanti menyesal :)

btw aku dah apply cuti raya , Alhamdulillah dah approve ! haha
#awal sangatkan ? haha
Company ni lain sikit , kalau lambat apply alamatnya raya first dekat office la tak pun dekat site . No life !
well ! Like everyone said First come , First serve ! so I be the first one hahaha
InsyaAllah Penang I come ! but lammmmmbbbbbaaaaatttt lllaaaaggggggiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!! haha
Tak sabar dan tak sabar dah ni .  Padahal remind to myself today is your third fasting day in Ramadhan Month.


Salam Ramadhan Al-Mubarak




Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment