Feb 23, 2012

dapatkah selamanya ....

hi silent readers :) 
aku dpt balik rumah hari nih , alhamdulillah doa aku dimakbulkan 


21022012 aku tak pegi sekolah , why ? aku tak sihat lah 
migrain :D kawan aku ckp alasan je tuh . HAHA
50 % alasan je tuh , HAHA
yelah hari tuh sukan tara sekolah , malas kot nak join 
tua-tua nak lompat-lompat apa lagi kan , buat malu je . :D
tapi aku sakit betul lah :) 


disebabkan sakit yang teramat , aku tak larat nak turun bawah makan 
so terpaksa makan maggie cup je , nasib baik ada stok kan :)
dah bosan sgt tuh baca lah novel bukan buku lain . HAHA
novel PELABUHAN KASIH , kau dah baca ? 
tak kisah lah kalau aku baru baca , almaklumlah baru berjinak dalam dunia novel nih 
sebab kebelakangan ni aku rasa dah falling in love balik . hehe


okay actually kebelakangan ni jugak lah aku teringatkan dia 
i don't know why , aku teringin nak gaduh dengan dia balik :/
tetiba aku on fb nampaklah status kawan aku nih
tetiba jugak lah aku tersentap -.-





sebab semua benda tuh dia selalu buat dulu 
sekarang hanya tinggal kenangan , entah jadi apa lah kat dia sekarang
 take a note ' cinta pertama memang indah , tapi tidak bermakna cinta yang datang selapas itu tidak sehebat cinta pertama ' kata-kata yang terungkap dalam novel pelabuhan kasih tuh . aku tersentuh bila baca 
maybe ada hikmah aku dengan dia tak berkekalan :D my mom cakap akan ada jodoh yg sesuai . InsyaAllah :) 




Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment