Jan 13, 2012

Sayangilah dia seadanya ;)

Assalamualaikum semua , kawan-kawan . girlfriend-2 ,
 boyfriend-2 sekalian 
#ayat mintak penampor kan ;D chill okay 
okay ini entry yang ke2 untuk tahun nih 


Hi semua , okay saya malu :D





biasa kan as a student memang kekurangan masa untuk mengonline 
so sorry okay , student mesti lah kena berkepit dengan buku je kan . HAHA
macam skg kat skolah ada minggu SAYANGILAH BUKU TEKS ANDA
romantik gitu , tak bercinta dgn manusia kta bercinta dengan buku 
Alhamdulillah lebih afdal , dapat manfaat bukannya dosa rite ?
# takde kaitan dengan yg hidup dan mati . hehehe


okay dah sekolah baru tuh saya nak story lah sikit ape yg berlaku kan . hehe
so far sekolah tuh okay , kawan-2 pun layan saya dengan baik . thank you so much
tapi if saya ada buat silap sorry a lot okay :) 


if korang nak tahu dekat sekolah baru tuh kawan-2 panggil saya sya ::
sikit je yang panggil leen , terasa pelik pun ada
tapi biarlah tak kisah pun . hee 


okay antara subjek yang saya ambil untuk STPM telah ditukar 
ohmyAllah :D
--> before :: lower 6
1) perakaunan 
2) pengajian Am
3) Pengajian Perniagaan
4) Ekonomi

---> after :: upper 6
1) pengajian Am
2) Ekonomi
3) Geografi
4) Sejarah


#so moralofthestory saya kena struggle lebih untuk geografi & sejarah
wish me luck okay :) InshaAllah i will do the best for my own futher :) 


one more thing , MUET result dah dapat , but band saya agak lemah 
so teacher cakap must repeated the test . so InshaAllah this JULY i will take again this exam 
thats all , kbai . assalamualaikum dan selamat malam :D

                                                                        ɛɛ3и v0ʏɛтα
Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment