Feb 7, 2012

♥ ALL ABOUT LOVE

selamat malam 


siapa yang view blog nih jangan rasa pelik pulak okay 
yess (!) saya tak balik hostel pun hari nih :) 
why ? adelah sebab-2nya 
takpayah nak caring sangat okay :D thank you 


okay dah agak lama saya tak update blog , sebab takde masa :) 
maklumlah 2 minggu sekali baru balik :) 


Alhamdulillah hari nih saya sempat tengok drama Vanila coklat 




lakonan Aiman Hakim Ridza dan Izara Aishah . mantap (!) :D
best kot :D tersenyum tak berhenti-henti walaupun perut tengah lapar masa tu :) 
so sweet kot , kalau drama tuh betul-betul realiti mesti untung tuan punya badan kan ? :D
heehe btw tadi baru terview pasal kawan di facebook dah bertunang . Alhamdulillah 
hope korang bahagia , seriusly saya tumpang gembira :D 
entah kenapa drama ke ape ALL ABOUT LOVE , dah naik angau aku (!) HAHA
sampai kak comel yang saya admire sangat pun buat entry pasal both of them click sini 
nama dia Amalia Alias :) 


falling in love *blinkblink


and onemorething , dah bosan-2 tadi buka lah youtube 
then search Tasha Manshahar & Syed Shahmin sebab dah banyak sangat dengar dekat facebook yang suara dyorang best , kononnya kalah Najwa Latif ^_^ 
kenapa kaitkan dengan dia ? yelah popular dari youtube , dah banyak sangat kan ? :D 
ape-2 keep it up :) goodluck 
lagu blog saya , lagu Tasha sendiri -> be mine . story berkaitan facebook jugak :D
kalau nak tahu lebih lanjut sila LIKE page CLORA STUDIO 


p/s :: selamat malam , semoga mimpi-2 indah sehinggakan anda bisa tersenyum macam saya sekarang 
dah nampak love love kat mata tuh , HAHA . GOODNIGHT 



Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment