Feb 1, 2013

Just Pray :+]

Hi Today 1 Feb 2013 is the best date ever and forever #HokAlohRoyakLebih haha
Banyak maknanya . Disebabkan terlalu excited dapat text dari kawan ' Please Check your DM urgent !  Apalagi , semua kulit manggis aku baling masuk dalam tong sampah *pap* satu kulit manggis terbabas terkena kereta jiran haha . opsss apalagi lari masuk rumah buat tak tahu je Terus capai lappy TAPI sob sob.............................

#ToBeContinue


L O A D I N G -- berita terkini #np - ILoveYou (NajwaLatif)


Ketika Twitter sedang dilanda masalah disebabkan burung biru gagal mendapat bekap secukupnya untuk ikan paus yang tersadai lalu pengguna twitter telah lari ke facebook dengan membuat statement ' ILoveYou Mark ' Including Me #Ehh except ME !. haha

Now twitter dah okay . dah korang pergi tweet xD

Next . 
Sekarang Of course Drama #SetiaHujungNyawa tengah digilai ramai tak kira perempuan , lelaki mahupun pondan . kemain rancak tengok . haha have a good time since we meet last time lol xD
Kata Kak Bedah . Hok Aloh mu ni , kalau mu sayang aku mu make nasi ayam ni , sodap eh :]
hah mu sayang aku tak ? hahahahahhahaa

Seriously aku tengok cinta lepas kahwin  semua macam sweet sweet je , betul ke ? boleh caya ke ? 
Ahhhhh Couple is Nonsense , Love is must be xD
That's why aku yakin itu , sekarang takde means jodoh aku dah tunggu nanti naik pelamin haha 
Entah  mengapa kenapa aku tertanya  kenapa aku mendoakan dapat jodoh dengan orang Johore , yelah memanglah untuk dapat jodoh yang  soleh dapat jadi Imam untuk kita nanti tapi kenapa mesti orang Johore ? Apa yang specialnya Johore ni ? okay hang tanya orang Johore sendiri haha
Seriously bila jumpa orang Johor aku excited ! haha kebabian apakah --' 
Yang paling tak boleh belahhh , Crush .. followers dekat twitter 80 % from Johore . kau percaya itu ? 
Pelikssssssssssss tahu . Tapi sekarang masih ada ke cinta muka buku twitter bagai ni . Ini semua Poyo ! hahahaha
Mungkin Allah  dengar doa aku kan ? haaha

#sebenarnya Moral OF THE story -Adik adik perlu doakan untuk dapat jodoh yang adik-adik inginkan . Baik , Soleh , ada rupa , ada harta . InsyaAllah . Mula dari kecil pun tak kisah haha #cehhhh Bukan gatal namanya itu  . Tapi Allah akan makbulkan doa hambaNya yang tidak pernah menyerah kepadaNya . See ! Allah Maha Adil . setiap perkara baik yang dilakukan pasti ada kebaikannya . So Jangan Menyerah sweetie pretty handsome :D

#P/s : To My lovely friends , InsyaAllah saya free this Saturday . So see you okay . Anything else please contact me at +089103573892

Do support my youtuber friend (AkimMusic93)  -> #MencintaiDia- Original song #First Trial From Them - Abdul Hakim and Daniel Arif . Do support and Coment okay TQVM

Thanks

Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

2 comments: