Jun 29, 2012

Hi Malaysia , I'm Back :)







Hi Malaysia ..
follow me on twitter : @el3en_b 

ayat tak boleh belah , kejap nak cari souvenir kat korang . haha
asal nak cari ketenangan je mesti korang hentam aku nak balik indon 
kejam doh -.- 
aku lepak-ing dekat-dekat sahaja , Beijing 
dekat hostel orang cop aku orang veitnam , sebab takde i/c
weyhh senior ni , hormat sikit okay :D
nampaknya aku bukan macam orang malaysia sahaja haha
hello , I'm korea okay ;p

Sebenarnya , terlalu bosan mungkin 
study , homework , tweet perkara perlu 
haha , tapi pelajaran perlu diutamakan






#novel itu perlu juga ya . haha
2/7 exam Muet untuk kali ke-2
nak bagi dapat ben 10 la kate adik aku , haha
okay wish me luck for the second time :) 
dan esok ada sukan tahunan , tapi aku baik 
sukan sekolah sendiri tak pergi , tapi pergi tengok sukan sekolah lain
kcun //

actually malas nak kecoh - kecoh dekat sekolah ke apa kan
sebab aku pelajar baru dekat sekolah tu , kang kena booo pula
sebenarnya next month aku akan fly ke Indonesia 
haha muka indon betul aku ni , shhhh diam ;p
ada kem lah bukan balik kampung okay , haha
siapa yang terlibat tu jumpa dekat sana ya 
rasanya ketua asrama di sekolah seluruh pulau pinang sahaja
yang lain boleh cuba lagi , haha 
#benda yang aku paling terkejut , crush aku join 
dia ketua asrama dekat-dekat sini juga lahh haha
sebenarnya tak bahagia okay #$%^&*
something yang aku nak bagitahu aku sentap dengan siapa yang lupa aku
then upload gambar korang hang  dekat facebook, okay jelous 
semua lupa aku , nanti aku kahwin taknak jemput korang . 

itu sahaja dari saya Nur Syazleen Zakaria , sekian Assalamualaikum :)




Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

2 comments: