Dec 25, 2011

s c h o o l ;)

assalamualaikum


mesti dah banyak orang buat entry pasal sekolah kan
yelah baju sekolah tak beli lagi lah , buku tak beli lagi lah
homework tak siap lagi lah ... macam2 kan ;)


tapi bila saya teringat pasal sekolah , tak terfikir pun pasal semua tuh
just teringat kenangan dengan kawan-kawan
tak kira lah kawan2 dekat SMKBK or SMKSE sekali pun
saya rindukan semua orang :)
lepas nih entah bila boleh jumpa lagi kan <3 seriusly rindu gila dohh


semalam dapat jumpa atin , yana and ana
borak sampai tak ingat dunia . haha
hari tuh ade lah terjumpa azim , saya hanya mampu tersenyum
lepas nih takde dah orang nak kata-kata bagai ;p sengal


kenangan time SMKBK - FORM5 2010





















kenangan time kat SMKSE - FORM6 2011







so next year . kenangan akan tercipta di SMKTSSB

goodbye malaysia !! 
nanti saya balik malaysia saya bawak balik bunga lavender ye :D 
jangan lupakan saya okay , buah hati awak awak semua 
# ayat mintak penampor je :D HAHA . kbai


                                                                         ɛɛ3и v0ʏɛтα
Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment