Mar 13, 2012

Ohh My blog

aku buat entry kosong , takde apa yang best pun . sorry -.-
#macam lah sebelum ni best sangat >.<
aku dah buat salah and aku menyesal sangat (!)
padah lah kan , bertindak tanpa berfikir . yess (!) itu sememangnya perangai aku 
teruk ? ohh memang , sebab itu kot ramai orang tak suka aku 
wrghhh . nak nangis ;'(
dah lah semalam bende yang aku tak detect berlaku 
weyh . aku pening doh . migrain pun datang time tuh 
boleh pulak datang masalah lain
ya Allah . aku penat dah dengan semua ni ..

semalam aku tidur lambat tau pukul 3 pagi kot 
kau cakap biasa  ? ohh..kalau bagi kau memang kot , tapi aku tak boleh tidur lewat 
nanti migrain . thats why aku selalu tidur awal and aku memang cepat mengantuk 
takpayah nak makan pil tidur pun . HAHA

actually semalam aku terbuat perkara bodoh 
kau tahu aku terdelete template blog aku ;'
sebab apa ? kononnya aku nak tukarkan template yang lebih menarik 
tapi aku tak tahu pulak , lepas itu setting dia semua akan berubah
maklumlah aku bukan pro dalam blog nih , 
dengan slamber nya aku tukar , wahh happy kot (!)
then dah save macam a litle bit BURUK . HAHA
then nak tukar yang asal balik , tapi tak berhasil 
menangis aku sebab bende kecil nih , well aku mudah tersentap okay :)
tapi takpelah , aku setting semula . 
sampai jadi entah apa-apa , haha
sorry la sape yang rasa blog aku sekarang buruk , semak . HAHA
aku tak pandai nak ubahsuai . sebelum ni kawan aku yang ajar :)

okay lah , thats all . malas nak feeling sangat 
saya mintak maaf kat awak-awak semua 

Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

2 comments:

  1. lain kali copy & paste template pada notepad dulu. then baru lah tukar sana sini. HAHA. takpe lah, dah jadi dah pun. lain kali hati-hati lah ek.

    ReplyDelete