Feb 26, 2012

happy birthday kawan ;)

okay dengan ini saya mengumumkan bahawa saya cuti selama 2 hari , why ?
semestinya itu sekolah aku lah HAHA
ehh taklah selama 2 hari ( isnin & selasa ) dekat sekolah ada exam MUET
so disebabkan aku tak ambil exam tuh , sebab dah ambil last year
soooo cikgu aku sangat caring , dia cakap tak payah datang
best ohhhh :D

lets forget it about that
sambil dok online fb tadi , tengah best-best reply wall kawan aku
tetiba je terrrrnampak birthday someone kat sebelah
terkejut jugak aku , betul ke birthday dia ? tak pernah cakap pun -.-
sedangkan malam birthday dia kot , wall dengann dia . haishh --'
asyik dia je kan ? okay nama dia Lee Elfen . orang sabah bah > dia suka gelak gila aku cakap sabah , nak cakap aku tak pandai cakap lah tuh . HAHA
btw dia BBF aku dekat FACEBOOK , cehhh . saje je tuh ;p jangan marah :)
dah lah kata kat dia macam-macam malam tuh , sampai dia touching kot kan elfen :D HAHA
kuat merajuk betul dia nih , sentap sangat lah tuh ;p

disebabkan aku tak boleh jadi yang pertama wish kat kau
yelah semestinya awek kau kan ? HAHA
so dengan perasaan rasa bersalah aku buat entry khas ni untuk wish birthday dan tanda mohon maaf  , malam tuh aku cakap kat kau macam-macam kan . HAHA
chill okay dude :D
btw HAPPY BIRTHDAY yang ke 19 , may Allah bless you
and pray for your success :)

ingat kau tuh dah tua sekarang , be mature okay
jangan nak macam budak-budak HAHA
gurauan kan membawa senyuman . HAHA

okay that all , nanti hadiah aku post laju
kbai . Assalamualaikum

p/s :: sape nak aku buat entry khas untuk dia
kau jangan bagi aku ingat birthday kau ,
nanti aku rasa bersalah aku mohon maaf lah , HAHA nonsense (!)




Thank You for reading , Do coment and follow :) ♥ Eleena Zakaria

No comments:

Post a Comment